Usein kysyttyjä kysymyksiä

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin vuokraukseen liittyen

Usein kysyttyä

Miten teen varauksen?

Varaus tehdään verkkosivujen kautta. Valitse haluamasi vuokratuote, valitse vuokra-aika ja suorita maksu. Saat ohjeet ja noutokoodit sähköpostiisi heti maksun jälkeen.

Millä maksutavoilla voin maksaa?

Verkkokaupassamme ovat käytössä seuraavat maksutavat:
Verkkopankkimaksut, Korttimaksut, Luottokorttimaksut, Mobilepay, Klarna, Apple Pay, Google Pay ja Shop Pay. 

Voinko peruuttaa varauksen?

Kyllä, voit peruuttaa maksutta varauksen 24h ennen vuokra-ajan alkamista. 

Voinko pidentää vuokra-aikaa kesken vuokrauksen?

Kyllä, jos laite ei ole varattuna toiselle asiakkaalle. Kun varauksesi on päättymässä, saat sähköpostiisi muistutuksen ja voit tehdä uuden varauksen sähköpostistasi löytyvän linkin kautta!

Mistä voin noutaa vuokratuotteen?

Itsepalveluvuokraamo sijaitsee osoitteessa Ahertajankatu 19, 38250 Sastamala. Noin 2km Sastamalan Citymarketilta Punkalaitumen suuntaan.

Mihin aikaan voin noutaa ja palauttaa vuokratuotteen?

Vuokraamo on avoinna 24/7, joten voit valita vuokra-ajan alkamisen ja loppumisen juuri niinkun sinulle parhaiten sopii. Voit noutaa vuokratuotteesi vuokra-ajan alkamisajankohdasta alkaen ja palauttaa tuotteen vuokra-ajan sisällä.

Miten nouto ja palautus tapahtuu?

1️⃣ Saat koodit sähköpostilla
Kun teet varauksen ja maksu on vahvistettu, saat sähköpostilla kaksi erillistä koodia:
Ovikoodin, jolla pääset sisään vuokraamoon.
Lokerokoodin, jolla saat vuokratuotteen käyttöösi numeroidusta lokerosta.
2️⃣ Saavu itsepalveluvuokraamolle
Tule vuokraamolle vuokra-aikasi alkaessa osoitteeseen Ahertajankatu 19, 38250 Sastamala.    
3️⃣ Avaa ulko-ovi koodilla
Syötä saamasi ovikoodi numeronäppäimistöön ja paina #-merkkiä ja pääset sisään noutotilaan.
4️⃣ Avaa oma lokerosi
1. Aseta käsi koodilukolle, aktivoidaksesi sen. 
2. Kun näyttöön syttyy valot paina * - merkkiä vasemmasta alakulmasta.
3. Syötä varausvahvistuksestasi löytyvä lokerokoodi. 
4. Paina lukon oikeassa alareunassa olevaa avaimen kuvaa, jolloin lukko aukeaa. 
5. Avaa ovi. Voit käyttää lukkoa nupin tavoin oven aukaisuun.
5️⃣ Ota laite käyttöön
Lokerosta löydät vuokraamasi laitteen sekä käyttöohjeet. Varmista vielä, että kaikki on kunnossa ennen käyttöä.
6️⃣ Nyt voit käyttää vuokratuotetta. 
7️⃣ Varmista, että tuote on samassa kunnossa kuin noutohetkellä eli se on puhdas ja toimintakunnossa (ellet ole erikseen ostanut puhdistusta).
8️⃣ Palauta tuote samalla tavalla, ennen kuin vuokrausaika päättyy, samaan lokeroon samoilla koodeilla kuin haettaessa. 
Jos sinulle tulee ongelmia lukkojen tai vuokratuotteiden kanssa, otathan pikaisesti yhteyttä! Parhaiten tavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi
Miten ovikoodilukko toimii?
1. Painele numeronäppäimistöön sähköpostistasi löytyvä ovikoodi.
2. Paina # -merkkiä
3. Avaa ovi ja astu sisälle vuokratilaan.
Miten lokerokoodilukko toimii?
1. Aseta käsi koodilukolle, aktivoidaksesi sen. 
2. Kun näyttöön syttyy valot paina * - merkkiä vasemmasta alakulmasta.
3. Syötä varausvahvistuksestasi löytyvä lokerokoodi. 
4. Paina lukon oikeassa alareunassa olevaa avaimen kuvaa, jolloin lukko aukeaa. 
5. Avaa ovi. Voit käyttää lukkoa nupin tavoin oven aukaisuun.
Mitä jos myöhästyn palautuksesta?
Pystyt palauttamaan vuokratuotteen myöhästymisestä huolimatta.

Varausvahvistuksessa saamasi ovikoodi on voimassa puolituntia vuokra-ajan päättymisen jälkeen. Jos palautus myöhästyy yli puolituntia, saat tilattua uuden ovikoodin varausvahvistuksesta löytyvän linkin ja Pin-koodin avulla.

Vuokratuotteen pystyy palauttamaan myöhästymisestä huolimatta samalla lokerokoodilla, omaan numeroituun paikkaansa, kuin noudettaessa.

Vuokraamolla on oikeus laskuttaa vuokra-ajan yli menevästä alkavasta puolesta tunnista 20% vuokratuotteen vuorokausihinnasta + laskutuslisä 20€.

Yli puolituntia myöhässä olevista tuotteista Vuokraamolla on oikeus laskuttaa täysi vuorokausihinta/vrk + laskutuslisä 20€/vrk.

Lisäksi Asiakas on velvollinen korvaamaan kulut, jotka viivästyneestä palautuksesta aiheutuvat sille kolmannelle osapuolelle, jolle tuote olisi seuraavaksi ollut tarkoitus vuokrata.

Palautathan tuotteet ajoissa, kiitos!
Voinko pyytää toista henkilöä noutamaan ja palauttamaan vuokratuotteen puolestani?
Kyllä, mutta vuokraajana olet itse vastuussa vuokratuotteesta koko vuokra ajan sekä kaikesta, mitä vuokraamon tiloissa tapahtuu sinun henkilökohtaisella ovikoodillasi sisään mentäessä.
Mitä jos en osaa käyttää laitetta?
Varauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi valmistajan viralliset käyttöohjeet, jotka tulevat myös vuokratuotteen mukana. Tuotesivulta löydät lyhyen opastusvideon laitteen käytöstä. 

Jos tarvitset lisäapua, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Parhaiten tavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi
Mitä jos laite ei toimi?
Kaikki laitteet huolletaan säännöllisesti ja tarkastetaan vuokrausten välissä. Jos laite ei toimi oikein, ota heti yhteyttä asiakaspalveluun.
Älä yritä korjata laitetta itse. Parhaitentavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi
Mitä jos rikon vuokratuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Älä yritä korjata laitetta itse.

Parhaiten tavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi

Asiakas vastaa vuokratuotteen asianmukaisesta käytöstä. 
Asiakas ei ole vastuussa asianmukaisesta käytöstä aiheutuneista vioista. Mikäli vuokratuote vaurioituu vääränlaisen käytön tai
huolimattomuuden seurauksena, kuten pudotessaan tai joutuessaan veteen (ellei se ole tuotteen asianmukaista käyttöä), asiakas on velvollinen maksamaan siitä uushankintahinnan mukaisen korvauksen tai sen korjauksesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti.
Pitääkö laite puhdistaa ennen palautusta?
Kyllä, laite tulee palauttaa samassa kunnossa kuin se oli noudettaessa. Laitteiden mukana toimitetaan ohjeet puhdistukseen.
Onko laitteiden käyttö turvallista?
Kaikki laitteet tarkistetaan ja huolletaan säännöllisesti. Noudata kuitenkin aina
käyttöohjeita ja tarvittaessa käytä suojavarusteita.
Mitä hyötyä on itsepalveluvuokrauksesta verrattuna perinteiseen vuokraamoon?
Itsepalveluvuokraus on nopeaa, joustavaa ja edullista.

Ei jonotusta, ei turhia lisämaksuja – laite on käytettävissäsi silloin, kun sitä tarvitset.
Voinko antaa palautetta palvelusta?
Kyllä, ehdottomasti! Voit antaa palautetta sähköpostitse info@247vuokrapalvelu.fi tai verkkosivujemme yhteydenottolomakkeen kautta.

Usein kysyttyä

Miten teen varauksen?

Varaus tehdään verkkosivujen kautta. Valitse haluamasi vuokratuote, valitse vuokra-aika ja
suorita maksu. Saat ohjeet ja noutokoodit sähköpostiisi heti maksun jälkeen.

Millä maksutavoilla voin maksaa?

Verkkokaupassamme ovat käytössä seuraavat maksutavat:
Verkkopankkimaksut, Korttimaksut, Luottokorttimaksut, Mobilepay, Klarna, Apple Pay, Google Pay ja Shop Pay. 

Voinko peruuttaa varauksen?

Kyllä, voit peruuttaa maksutta varauksen 24h ennen vuokra-ajan alkamista. 

Voinko pidentää vuokra-aikaa kesken vuokrauksen?

Kyllä, jos laite ei ole varattuna toiselle asiakkaalle. Kun varauksesi on päättymässä, saat sähköpostiisi muistutuksen ja voit tehdä uuden varauksen sähköpostistasi löytyvän linkin kautta!

Mistä voin noutaa vuokratuotteen?

Itsepalveluvuokraamo sijaitsee osoitteessa Ahertajankatu 19 38250 Sastamala. Noin 2km Sastamalan Citymarketilta Punkalaitumen suuntaan.

Mihin aikaan voin noutaa ja palauttaa vuokratuotteen?

Vuokraamo on avoinna 24/7, joten voit valita vuokra-ajan alkamisen ja loppumisen juuri niinkun sinulle parhaiten sopii. Voit noutaa vuokratuotteesi vuokra-ajan alkamisajankohdasta alkaen ja palauttaa tuotteen vuokra-ajan sisällä.

Miten nouto ja palautus tapahtuu?

1️⃣ Saat koodit sähköpostilla
Kun teet varauksen ja maksu on vahvistettu, saat sähköpostilla kaksi erillistä koodia:
Ovikoodin, jolla pääset sisään vuokraamoon.
Lokerokoodin, jolla saat vuokratuotteen käyttöösi numeroidusta lokerosta.
2️⃣ Saavu itsepalveluvuokraamolle
Tule vuokraamolle vuokra-aikasi alkaessa osoitteeseen Ahertajankatu 19 38250 Sastamala.    
3️⃣ Avaa ulko-ovi koodilla
Syötä saamasi ovikoodi numeronäppäimistöön ja paina #-merkkiä ja pääset sisään noutotilaan.
4️⃣ Avaa oma lokerosi
1. Aseta käsi koodilukolle, aktivoidaksesi sen. 
2. Kun näyttöön syttyy valot paina * - merkkiä vasemmasta alakulmasta.
3. Syötä varausvahvistuksestasi löytyvä lokerokoodi. 
4. Paina lukon oikeassa alareunassa olevaa avaimen kuvaa, jolloin lukko aukeaa. 
5. Avaa ovi. Voit käyttää lukkoa nupin tavoin oven aukaisuun.
5️⃣ Ota laite käyttöön
Lokerosta löydät vuokraamasi laitteen sekä käyttöohjeet. Varmista vielä, että kaikki on kunnossa ennen käyttöä.
6️⃣ Nyt voit käyttää vuokratuotetta. 
7️⃣ Varmista, että tuote on samassa kunnossa kuin noutohetkellä eli se on puhdas ja toimintakunnossa (ellet ole erikseen ostanut puhdistusta).
8️⃣ Palauta tuote samalla tavalla, ennen kuin vuokrausaika päättyy, samaan lokeroon samoilla koodeilla kuin haettaessa. 
Jos sinulle tulee ongelmia lukkojen tai vuokratuotteiden kanssa, otathan pikaisesti yhteyttä! Parhaiten tavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi
Miten ovikoodilukko toimii?
1. Painele numeronäppäimistöön sähköpostistasi löytyvä ovikoodi.
2. Paina # -merkkiä
3. Avaa ovi ja astu sisälle vuokratilaan.
Miten lokerokoodilukko toimii?
1. Aseta käsi koodilukolle, aktivoidaksesi sen. 
2. Kun näyttöön syttyy valot paina * - merkkiä vasemmasta alakulmasta.
3. Syötä varausvahvistuksestasi löytyvä lokerokoodi. 
4. Paina lukon oikeassa alareunassa olevaa avaimen kuvaa, jolloin lukko aukeaa. 
5. Avaa ovi. Voit käyttää lukkoa nupin tavoin oven aukaisuun.
Mitä jos myöhästyn palautuksesta?
Pystyt palauttamaan vuokratuotteen myöhästymisestä huolimatta.

Varausvahvistuksessa saamasi ovikoodi on voimassa puolituntia vuokra-ajan päättymisen jälkeen. Jos palautus myöhästyy yli puolituntia, saat tilattua uuden ovikoodin varausvahvistuksesta löytyvän linkin ja Pin-koodin avulla.

Vuokratuotteen pystyy palauttamaan myöhästymisestä huolimatta samalla lokerokoodilla, omaan numeroituun paikkaansa, kuin noudettaessa.

Vuokraamolla on oikeus laskuttaa vuokra-ajan yli menevästä alkavasta puolesta tunnista 20% vuokratuotteen vuorokausihinnasta + laskutuslisä 20€.

Yli puolituntia myöhässä olevista tuotteista Vuokraamolla on oikeus laskuttaa täysi vuorokausihinta/vrk + laskutuslisä 20€/vrk.

Lisäksi Asiakas on velvollinen korvaamaan kulut, jotka viivästyneestä palautuksesta aiheutuvat sille kolmannelle osapuolelle, jolle tuote olisi seuraavaksi ollut tarkoitus vuokrata.

Palautathan tuotteet ajoissa, kiitos!
Voinko pyytää toista henkilöä noutamaan ja palauttamaan vuokratuotteen puolestani?
Kyllä, mutta vuokraajana olet itse vastuussa vuokratuotteesta koko vuokra ajan sekä kaikesta, mitä vuokraamon tiloissa tapahtuu sinun henkilökohtaisella ovikoodillasi sisään mentäessä.
Mitä jos en osaa käyttää laitetta?
Varauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi valmistajan viralliset käyttöohjeet, jotka tulevat myös vuokratuotteen mukana. Tuotesivulta löydät lyhyen opastusvideon laitteen käytöstä. 

Jos tarvitset lisäapua, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Parhaiten tavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi
Mitä jos laite ei toimi?
Kaikki laitteet huolletaan säännöllisesti ja tarkastetaan vuokrausten välissä. Jos laite ei toimi oikein, ota heti yhteyttä asiakaspalveluun.
Älä yritä korjata laitetta itse. Parhaitentavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi
Mitä jos rikon vuokratuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Älä yritä korjata laitetta itse.

Parhaiten tavoitat whatsapilla tai viestillä numerosta 0447795752 tai sähköpostilla info@247vuokrapalvelu.fi

Asiakas vastaa vuokratuotteen asianmukaisesta käytöstä. 
Asiakas ei ole vastuussa asianmukaisesta käytöstä aiheutuneista vioista. Mikäli vuokratuote vaurioituu vääränlaisen käytön tai
huolimattomuuden seurauksena, kuten pudotessaan tai joutuessaan veteen (ellei se ole tuotteen asianmukaista käyttöä), asiakas on velvollinen maksamaan siitä uushankintahinnan mukaisen korvauksen tai sen korjauksesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti.
Pitääkö laite puhdistaa ennen palautusta?
Kyllä, laite tulee palauttaa samassa kunnossa kuin se oli noudettaessa. Laitteiden mukana toimitetaan ohjeet puhdistukseen.
Onko laitteiden käyttö turvallista?
Kaikki laitteet tarkistetaan ja huolletaan säännöllisesti. Noudata kuitenkin aina
käyttöohjeita ja tarvittaessa käytä suojavarusteita.
Mitä hyötyä on itsepalveluvuokrauksesta verrattuna perinteiseen vuokraamoon?
Itsepalveluvuokraus on nopeaa, joustavaa ja edullista. Ei jonotusta, ei turhia lisämaksuja– laite on käytettävissäsi silloin, kun sitä tarvitset.
Voinko antaa palautetta palvelusta?
Kyllä, ehdottomasti! Voit antaa palautetta sähköpostitse info@247vuokrapalvelu.fi tai verkkosivujemme yhteydenottolomakkeen kautta.

Jäikö vielä kysyttävää?

arrow
Anna-profiili

Yhteystiedot

Ahertajankatu 19, Sastamala
Anna Leppäniemi
0447795752
Otathan meihin yhteyttä ensijaisesti Whatsapissa, viestillä tai lomakkeen välityksellä!

Seuraa meitä myös somessa!

Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin  48 tunnin kuluessa!

Vuokraamon sijainti

24 / 7 vuokraamomme sijaitsee lähellä Sastamalan keskustaa osoitteessa Ahertajankatu 19.